Welkom
Welkom op de website van het tijdschrift Zone.
Bekijk hier alle interviews
Word abonnee
Bekijk hier de optiesRedactie
Neem contact op met de redactieWeten
Observatiemodel voor constructiespel en beeldende activiteiten
Weten
Een voorbeeld uit het activiteiten boekdidactische hulpmiddelen:
De rol van de leerkracht in spelactiviteiten. Wat ga je doen en hoe?
Weten
Basisontwikkeling: Een Vygotskyaanse strategie voor ontwikkelingsstimulering
Frea Janssen-Vos en Bert van Oers
Weten
Literatuur en achtergrondinformatie over kindermisbruik
Weten
Vertrouwenscontactpersoon
Bovenschoolse afspraken zoals die zijn vastgesteld voor het Netwerk CP Amsterdam
Weten
Protocol Rol van de Contactpersoon wanneer iemand betrokken bij de school aangeklaagd wordt
Weten
Protocol: De rol van het bevoegd gezag en de schoolleiding
Weten
Een samenvatting van de klachtenregeling
Weten
Brochure Meldplicht. Seksueel misbruik en seksuele intimidatie in het onderwijs
Ministerie van OCenW
Weten
Sesamstraat op de Pabo: een aanrader
Ria Colenbrander
Weten
Sesamstraat in de klas
Weten
Laat taal leven!
Olivier Huisman
Weten
Kennis door spel: co-constructie van leidster en kinderen
Dorian de Haan en Jeannette Schut
Weten
Reactie op het concept-eindrapport. Evaluatie van Startblokken en Basisontwikkeling
Bea Pompert en Frea Janssen-Vos
Weten
Reactie op Evaluatie van Startblokken en Basisontwikkeling
Bert van Oers
Weten
Opleiden in Ogo school. Nestelen en uitvliegen met de Pabo
Saskia van Oenen
Weten
Pionieren op IJburg: De Willibrord, een nieuwe school in een nieuwe wijk
Saskia van Oenen
Weten
Op zoek naar levenswaarden. Het afsprakenboek
Thom van Dongen
Weten
Het afsprakenboek
Thom van Dongen
Weten
Literatuurlijst
ACM van Oers
Weten
Verschillen in het begeleiden van schematiseren in de Basisontwikkeling
ACM van Oers
Weten
Illustraties bij groep 1-2 leert wiskunde
Anneke Hoogenberg
Weten
Groep 1-2 leert wiskunde. Foto's van bouwactiviteiten en bouwtekeningen
Anneke Hoogenberg
Weten
Groep 1-2 leert wiskunde
Anneke Hoogenberg
Weten
Bijzondere Basisontwikkeling
Marijke van Someren
Weten
De Romeinen
Weten
Het verhaal van muis
Tasman, Kluin, Hendriks en Van Broekhuizen
Weten
Samenwerkend leren in het Ontwikkelingsgericht Onderwijs
Mariƫlle Poland
Weten
In the Mood. Een Onderwijspedagogische kijk op muzikale ontwikkeling
Bert van Oers
Weten
Zevenije: groep 7 maakt zijn eigen werelddeel
Weten
Foto's powerpoint
Femke Steegstra
Weten
Kielster Kunst Kabinet
Femke Steegstra
Weten
Bezoek aan de kunstuitleen
Femke Steegstra
Weten
Bezoek aan verschillende kunstenaars
Femke Steegstra
Weten
Gemengd naar school. Een actieplan voor Amsterdam
Trudy Pas
Weten