Veelgestelde vragen

 

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

Onder het kopje ‘Abonnementen’ kan je de keuze maken welk abonnement je wilt afsluiten.

Ik heb geen welkomstbericht ontvangen, wat nu?

Controleer voor de zekerheid je spambox, de kans bestaat dat de bevestigingsmail daar is beland. Heb je geen welkomstbericht ontvangen? Neem dan contact op met ons via uitgeverij@vangorcum.nl

Ik heb mijn Zone niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem even contact met ons op via uitgeverij@vangorcum.nl. Het zou jammer zijn als je dit leuke tijdschrift niet ontvangt.

Wanneer ontvang ik een factuur voor het abonnement op Zone?

Je ontvangt jaarlijks in januari een factuur voor je abonnement. Heb je een nieuw abonnement afgesloten, dan ontvang je de factuur voor de resterende maanden van het kalenderjaar binnen 2 weken.

Ik heb een vraag, klacht of opmerking over de inhoud van Zone. Waar moet ik zijn?

Inhoudelijke vragen, klachten of opmerkingen kun je doorgeven aan de redactie via redactie@tijdschriftzone.nl.

Kan ik een nieuw abonnement in het buitenland bestellen?

Ja, dat kan! Via het kopje ‘Abonnementen’ kun je een buitenlandabonnement afsluiten.

Ik heb een andere vraag:

Mail ons gerust via uitgeverij@vangorcum.nl

Zo neem je contact met ons op:

Zone
Postbus 43
9400 AA Assen