Welkom

Welkom op de website van het tijdschrift Zone.

Bekijk hier alle interviews

Word abonnee

Bekijk hier de opties

Redactie

Neem contact op met de redactie
Weten

Spel bij hoogbegaafde kinderen

Weten

Zin in lezen... Naar een andere aanpak van lezen in groep 3

Weten

Leesmotivatie bevorderen

Weten

De boeken Top 5 van groep 6/7 van Cbs Het Kompas in IJmuiden

Weten

Onderneming de Kunstknaller

Weten

Lijstjes van taakomschrijvingen en kwaliteiten

Weten

De nieuwe Horebsite, ook voor de bovenbouw en voor kinderdagverblijven

Weten

Bijzondere plekken

Weten

Kunstzinnige vorming in het ontwikkelingsgericht onderwijs

Weten

Van Ons – Voor Hier

Een kunsteducatief project voor groep 1-2 van het basisonderwijs.
Weten

Boeksignalering

Weten

De situatie van het basisonderwijs

Weten

Spel bewust! Ontwikkelingsgericht spellingsonderwijs in groep 3.

Weten

Hier woon ik: Powerpoint

Weten

Planning en reflectie

Weten

Hier woon ik

Weten

Meer Boeksignalering – Zone 4 2011

Weten

Een kwalitatieve studie naar een ontwikkelingsgerichte visie op educatief partnerschap

Weten

Implementing dynamic assessment in the classroom

a practice of teacher support in schools for developmental education
Weten

‘Boek aan Zee’

Weten

Handleiding voor de leerkracht bij het project ‘Bibliotheek in de klas!’

Weten

Kikker en het vogeltje. Samen een prentenboek in het Engels vertalen

Weten

Filmpjes startactiviteit engels

youtube links
Weten

De studiereis naar Canterbury in Engeland.

Weten

Meer Boeksignalering – Zone 3 2011

Weten

Narratieve competentie en rekenvaardigheden in groep 3 en 4 van de basisschool

Weten

Overzicht recente publicaties van Mienke Droop

Weten

Hoe schoolontwikkeling een feestje wordt op de werkvloer

Weten

Ik ben een astronaut

Weten

Op zoek naar de zon. Kleine kring rondom het gebruik van bronnenmateriaal

Weten

Carnaval in de kennisfabriek

Weten

Literatuurlijst bij het artikel ‘Spelen in de bovenbouw, onderzoeken in de onderbouw’

Weten

Het leven beschouwen

Weten

Stap 1: een themaplanning maken met ‘volle’ reken-wiskundeactiviteiten

Weten

Stap 2: 3D-analyses maken van enkele reken-wiskundeactiviteiten

Weten

Bronnen bij Artikel Niko Fijma